wtorek, 22 stycznia 2013

Wstęp

Cześć kevinki. Chciałyśmy stworzyć bloga dla Directioners i Beliebers. Niżej znajdziecie nasze opisy.Na blogu będziemy pisać dwa opowiadania:
1.O One Direction. To opowiadanie będe pisać ja(Ola) i Żaneta.
2. O Justinie Bieberze będzie pisane przez Ismenę.
 Mamy nadzieje, że wam się spodoba. Niedługo pojawi się opis bohaterów.


Nazywam się Ola, ale będe się podpisywać Alex. Mam 13 lat. Jestem Directionerką od początku sierpnia 2011 roku.  Uwielbiam rysować, słuchać muzyki. Myślę, że mogłabym dodawać zdjęcia moich prac. A tak ogólnie to jestem nienormalna xD Cały czas się śmieje albo wrzeszcze na innych ;D Jestem analfabetką  Jeśli chcesz zostać poinformaowanym o nowycm rozdziale napisz na TT @Alleksandraaaaa xD Chcesz follow back? Wystarczy zapytać ;D To tyle...



Nazywam się Żaneta. Podpisywała się będę Żanka. Mam 13 lat. Jestem Directionerką od połowy grudnia 2012.. Natomiast ja chodzę na zajęcia teatralne, ale już wkrótce zamierzam uczyć się gry na gitarze bo to zawsze mnie interesowała, moim marzeniem było zostanie sławną tancerką chodziłam na  zajęcia taneczne jednak los chciał inaczej.. Jestem zawsze uśmiechnięta i cieszę się  każdą chwilą życia...;p To mój Twitter @Zanetusia553 Zawsze robię follow back ;D


Czeee :3 Jestem Ismena Se ja jestem Belieberką ,se wielbię 1D se jestem Fajna .XD Se wierszyk będę podpisywała się Enulla lub Ena i głownie będe pisała o Justinie <3 jeśli chcecie sie dowiedzieć czegoś więcejk to jestem na ask.fm lub facebooku a i kochanym twitterze @Chill_outBejb Papa :3



 Se ja, se ty, se my mówimy Do następnego ;3



Enjoy



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz