piątek, 8 lutego 2013

Libster Awards.

 Nominację otrzymałam z bloga  Hazzy. Dziękuje.

Odpowiedzi:
1. Dlaczego postanowiłeś stworzyć bloga?
1. Bloga stworzyłam, ponieważ lubię pisać i przed snem mam zawsze pełno pomysłów, którymi chciałam się podzielić.
2. Do jakich fandomów należysz?
2. jestem tylko Directioner.
3. Jakie jest twoje marzenie?
3. Wyjechać do Londynu i spotkać 1D.
4. Masz jakieś zwierzątko?
4. Niestety nie mam zwierzaka, ale chciałabym mieć chomika.
5. Co jest Twoim największym hobby? 
5. Lubię pisać, ale raczej moim hobby jest czytanie.
6. Do czego masz talent?
6. Do grania na nerwach+ zadawania głupich pytań. A tak serio to myślę, że całkiem dobrze rysuje.
7. Jak brzmi Twoje motto życiowe?
7. Moje motto jest zmienne. Stałe brzmi:  Nigdy nie żyj w strachu przed śmiercią.  A aktualne :
Słowa będą tylko słowami...Dopóki nie tchniesz w nie życia. 
8. Jak opisałbyś siebie w trzech słowach?

8. Wredna, upierdliwa i egoistyczna.  

9. Jaka jest twoja ulubiona gwiazda/zespół ?
9. Zespół: One Direction, a gwiazda: Grubson.
10. Jaki lubisz najbardziej kolor ?

10.Czerwony.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz