niedziela, 3 lutego 2013

Imaginy z gifami I


                                 
                                              1. Niall: Ona jest moja!
                                              Zayn: Co ty ona jest moja!

 



2. Ty; Niall kochanie pokaż zdjęcie małego Hazzy.
Niall: Proszę kochanie. Dla ciebie wszystko.


.3. Harry: Pozwoliła mi zobaczyć siebie w bieliźnie!
Wszyscy: Taaaak!!

4. Ty; Liam, gdzie jest Louis?
Liam; yyyy... Nie wiem.

5.Lou; To [T.I.]
Niall; Kłamiesz, to jakaś podróba. Dawaj dalej!

6. *Harry gdy zobaczył byłego [T.I] jak się wywrócił*

7. *Harry załamał się gdy dowiedział się, że ma wypić wszystko*

8. Ty; Ojcze nasz, któryś jesteś w niebie(...) Proszę ciebie Boże o koncert w Polsce.


 9. Ty; Pokaż jak macha ptak!
Harry:

10.Ty; Na co masz ochotę?
Zayn;




******************
 To tyle. Wiem, że mało ale takie robię pierwszy raz. Liczę na wyrozumiałość i szczerą opinię. ;D
 Może dzisiaj  lub jutro pojawi się mała niespodzianka ode mnie (Nie koniecznie związanego z 1D)

Enjoy Alex ;P

1 komentarz:

  1. Zostałaś nominowana do Liebster Awards :D
    Zapraszam na bloga www.one-direction-and-me.blogspot.com gdzie znajdziesz pytania, na które masz odpowiedzieć i sama możesz nominować kilka blogów, jednak pamiętaj: mojego już nie możesz ! ;)
    Odpowiedzi na moje pytania piszesz na swoim blogu oraz wymyślasz nowe pytania dla blogów, które nominujesz :) Jednak pamiętaj musisz powiadomić osobę nominowaną :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń