czwartek, 7 marca 2013

Moje rysunki/ Zamówienia

 Hello Sweethaerts!! Wpadłam na pomysł (koleżanka nalegała), aby podzielić się moimi rysunkami. Miałam trochę wątpliwości, ponieważ moje prace widziały tylko 3 osoby. Ogólnie  byłam nie pewna, ale cóż warto spróbować. Jeśli się nie spróbuje będzie się żałować, a lepiej żałować, że się zrobiło niż nie zrobiło.
Oto kilka  prac:


 To moja pierwsza xD

Z lekcji ;D
 Moja rąsia ;P


Rysowane w drodze do Wrocławia ;D




To tak żeby nie było to tam jest okno, blok i i lampy xD (Nie jestem zadowolona z tego, ale ok)

 Taka tam panda. Dodałam loczki Hazzy i szelki Boo Bear'a 
 Miałam doła i zaczęłam rysowac. W ten sposób powstał ten obraz.
 To moje ulubione ;*  Ma takie powiązanie z tym 'dziełem'



 Ten rysunek powstał podczas słuchania  Pink- Just Give me A Reason 



A teraz tak ode mnie. Bo w sumie to mogłabym rysować na 'zamówienie'. Wystarczy, że napiszecie co chcecie, a postaram się to namalować i wstawię na bloga z podpisem dla kogo. Musicie się oczywiście podpisać ;D Jeśli chcecie to moje gg- 33789157, Twitter- @alleksandraaaaa.

 Alex i Jednorożec Stefan ;D

3 komentarze: