poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Musimy porozmawiać.

Echh... Trochę źle się czuję z tym co teraz zrobię. Zawieszam moje opowiadanie i chyba bloga, aż do pojawienia się rozdziału 9. Jest tutaj 3 autorek i ja, a piszę tylko ja. Wiecie jakie to męczące.  Będę musiała zrobić z tym porządek. Na  prawdę. Ale wracając do bloga to powodem zawieszenia jest:
  • Brak czasu
  • Muszę poprawić wszystkie oceny, bo zbliża się koniec roku
  • Brak weny (mam jakieś pomysły, ale nie daję rady tego pisać itd.)
  • Jest cieplej na dworze i chciałabym więcej czasu przebywać ze znajomymi.
 Nie wiem czy wam to odpowiada, ale pod tą notka możecie dawać pomysły dotyczące następnych rozdziałów.  Z chęcią skorzystam. Nawet tego posta pisze mi się źle.  Będę pisać jak najczęściej, ale nie będę dodawać, bo chyba nigdy nie skończę pisać tego rozdziału. Można by powiedzieć, że będę pisać na zapas. Rozumiecie? Kurde no. Na prawdę nie chcę tego robić, ale muszę.
 Dziękuję wam za wszystkie komentarze i ponad dwa tysiące wejść.  Komentarze bardzo motywują do dalszego pisania, uwierzcie. Mówię  poważnie, nawet głupi komentarz: " Super" lub "Podoba mi się" jest na serio motywujące.

Jest jeszcze jedna sprawa, którą chciałabym poruszyć. Mianowicie "zwalniam" nie piszące osoby, które zaniedbują bloga.  Może ktoś z was pisze imaginy o One Direction, Justinie Bieberze lub bez udziału gwiazd? Proszę to ważne! Jeśli chcielibyście pisać swoje imaginy bądź nawet pomagać pisać ze mną opowiadanie, zgłoście się z imaginem waszego autorstwa na e mail alleksandraaaaa@gmail.com Osoba taka zostanie przyjęta na okres próbny trwający miesiąc. Musi tylko pisać jak najczęściej potrafi, aby na blogu się coś działo.


Do kiedyś! Alex

Jakieś pytania? ask Możecie też pisać w komentarzach.
Twitter? @Mint_Swag

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz